ROCK ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"

ROCK ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"
ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

SAMMY HAGAR: Η άποψή του για το νέο album των Van Halen


Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Sammy Hagar (νυν Chickenfoot και πρώην Van Halen) εξέφρασε την άποψή του για το νέο album των πρώην συντρόφων του στους Van Halen.
"Είμαι εντάξει με αυτούς τους τύπους ότι κι αν θέλουν να κάνουν. Από αυτά που έχω ακούσει έως τώρα, πάντως, δεν είμαι καθόλου ενθουσιασμένος. Πιστεύω ότι στους Chickenfoot έχουμε σηκώσει λίγο τον πήχη σχετικά με το πώς πρέπει να ακούγεται μια τετραμελής rock μπάντα. Στους Van Halen αντιθέτως διάλεξαν τον εύκολο δρόμο, ηχογραφούν κάποιες παλιές τους ιδέες αντί να γράψουν νέα τραγούδια. Ποιοι είναι οι Van Halen σήμερα; Δεν γνωρίζω, αλλά πιστεύω ότι οι οπαδοί δεν θα είναι καθόλου ευχαριστημένοι. Δε με νοιάζει ακόμη κι αν γίνει το μεγαλύτερο album της χρονιάς. Γιατί να κάνεις κάτι τέτοιο σαν καλλιτέχνης; Έχουν να βγάλουν δίσκο από τότε που ήμουν στο συγκρότημα και τώρα πάνε πάλι πίσω. Εμένα, αυτό μου λέει 'δεν είμαστε συγκρότημα πια, δεν έχουμε τίποτα, δεν είμαστε δημιουργικοί'".
Ο Sammy Hagar καταλήγει σχετικά με την έμπνευση των Van Halen: "Νομίζω ότι έχουν μηδέν έμπνευση και μηδέν δημιουργικότητα. Αν είχαν, θα έγραφαν νέα τραγούδια. Τι κάνει το συγκρότημα;".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου