ROCK ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"

ROCK ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"
ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

SHARON OSBOURNE: “Δεν είμαι σε θέση να προσλάβω ή να απολύσω κανέναν στους BLACK SABBATH”

sharon-osbourneΗ Sharon Osbourne, η σύζυγος και μάνατζερ του τραγουδιστή των BLACK SABBATH Ozzy Osbourne, αντέκρουσε τις φήμες που είχαν διαδοθεί μέσω του internet ότι απέλυσε τον ντράμερ και ιδρυτικό μέλος των SABBATH Bill Ward, ο οποίος ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ότι δεν μπορεί να συμμετάσχει στις ηχογραφήσεις ή την περιοδεία της μπάντας εξαιτίας της δυσαρέσκειάς του για το συμβόλαιο που του προσέφεραν. Η Sharon ανέβασε ένα μήνυμα στο Twitter της, το οποίο έλεγε "Δεν είμαι σε θέση να προσλάβω ή να απολύσω κανέναν στους BLACK SABBATH. Δεν είμαι ο μάνατζερ της μπάντας, είμαι ο μάνατζερ του άντρα μου."
Από την πλευρά του Ward απάντησε στις φήμες ο γιος του Aron, κατηγορώντας τον τύπο που διαδίδει τις φήμες, και λέγοντας μεταξύ άλλων ότι ο Ward δεν παραιτήθηκε και αυτό το γνωρίζουν οι υπόλοιποι SABBATH και για αυτό λένε ότι η πόρτα θα είναι πάντα ανοιχτή για τον Bill. Είπε επίσης ότι ο Ward ουδέποτε αρνήθηκε να παίξει στον δίσκο ή απείλησε ότι θα αποσυρθεί από το reunion και γι'αυτό δήλωσε ότι έχει πακετάρει τις βαλίτσες του και είναι έτοιμος να πάει στην Αγγλία να συναντήσει τους υπόλοιπους. Μπορείτε να διαβάσετε την δήλωση του Aron Ward εδώ.
Περιμένουμε βέβαια την επίσημη ανακοίνωση της μπάντας για να δούμε αν όλο αυτό είναι μία κακόγουστη φάρσα ή ένα καλοστημένο διαφημιστικό κόλπο.
sharonfire

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου