ROCK ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"

ROCK ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"
ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Hulk Hogan: "Οι Metallica μου είχαν προτείνει να παίξω μαζί τους"

Hulk Hogan: Οι Metallica μου είχαν προτείνει να παίξω μαζί τους
Wow, τι εννοεί ο αγαπημένος wrestler όταν λέει "να παίξω μαζί τους"; Φαντάζεστε τους τέσσερις Metallica σε ένα ring με αντίπαλό τον Hulk Hogan; Κι όμως η δήλωση αυτή του διάσημου παλαιστή έχει καθαρά μουσικό χαρακτήρα, καθώς μερικά χρόνια πριν ασχοληθεί με το άθλημα που τον έκανε γνωστό, υπήρξε ένας καλός μπασίστας!
 Σε συνέντευξη του στην εφημερίδα The Sun, o -πρόσφατα πρωταγωνιστής του δικού του reality show "Hogan Knows Best"- δήλωσε: "Όταν ήμουν νεότερος δούλευα ως session μουσικός σε συγκροτήματα. Ήμουν πολύ καλός φίλος με τον Lars Ulrich και μου είχε προτείνει αρκετές φορές να παίξω μπάσο μαζί με τους Metallica. Τελικά δεν καταφέραμε να συνεργαστούμε."
Στην ίδια συνέντευξη ο Hulk αποκάλυψε ότι η αγάπημένη του μουσική για προθέρμανση είναι τα τραγούδια των πρόσφατα επανενωμένων Stone Roses, ενώ δεν έκρυψε τον θυμό του για τους...Kasabian, μαθαίνοντας ότι κάνουν check in σε ξενοδοχεία χρησιμοποιόντας το όνομα του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου