ROCK ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"

ROCK ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"
ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

BILL WARD: Θα συμμετέχει στο επερχόμενο album των Black Sabbath;


Με μια μακροσκελή ανακοίνωση που ανέρτησε χθες στην προσωπική του σελίδα στο FaceBook, ο drummer των Black Sabbath, Bill Ward, δήλωσε πως δεν προτίθεται να συμμετέχει στις ηχογραφήσεις του νέου album των Βρετανών, ούτε στην περιοδεία που θα ακολουθήσει, αν πρώτα δεν του δοθεί μια «δίκαια συμφωνία» προς υπογραφή. Ολόκληρη η ανακοίνωση του 64χρονου drummer, έχει ως εξής:

«Αγαπητοί οπαδοί των Sabbath, φίλοι μουσικοί και λοιποί ενδιαφερόμενοι,

Αυτή την στιγμή, δεν θα επιθυμούσα τίποτα περισσότερο από το να προχωρήσω με το album και την περιοδεία των Black Sabbath. Παρ’ όλα αυτά, αδυνατώ να συνεχίσω αν δεν μου δοθεί ένα συμβόλαιο το οποίο να μπορώ να υπογράψω,  ένα συμβόλαιο που να αντανακλά αξιοπρέπεια και σεβασμό προς εμένα, ως original μέλος της μπάντας.

Πέρυσι, δούλεψα επιμελώς, με φιλότιμο, και καλή τη πίστει με τον Tony, τον Ozzy και τον Geezer. Και στις 11 Νοεμβρίου του 2011, πάλι καλή τη πίστει, συμμετείχα στην συνέντευξη Τύπου στο Los Angeles.

Πριν μερικές μέρες, μετά από σχεδόν έναν χρόνο προσπαθειών για διαπραγμάτευση, μου παραδόθηκε ακόμα ένα συμβόλαιο που δεν μπορώ να υπογράψω.

Επιτρέψτε μου να πω ότι παρότι αυτό με έβαλε σε κάποιου είδους στάση αναμονής, έχω ήδη έτοιμες τις βαλίτσες μου και είμαι έτοιμος να αφήσω τις Η.Π.Α. για να πάω στην Αγγλία. Το πιο σημαντικό είναι πως σίγουρα θέλω να παίξω στο album και σίγουρα θέλω να περιοδεύσω με τους Black Sabbath.

Έπειτα από τα νέα που αφορούσαν την ασθένεια του Tony, κατάλαβα πως η μπάντα θα μετέφερε την παραγωγή του νέου album στην Αγγλία, κι έτσι πέρασα κάθε μέρα μου σε απόλυτη ετοιμότητα για να φύγω. Αυτό δεν είναι κάτι το εύκολο, και όταν προσπάθησα να μάθω τι γίνεται με τα sessions στην Αγγλία, διαπίστωσα πως δεν μου έδειχναν κανένα ενδιαφέρον (να σημειώσω πως αυτό δεν γίνεται για πρώτη φορά). Νιώθοντας κάπως εξορισμένος, φαντάζομαι, πως –τουλάχιστον όπως είναι τώρα τα πράγματα- δεν θα ξέρω τίποτα από όσα συμβαίνουν, αν δεν υπογράψω εκείνο το συμβόλαιο που δεν υπογράφεται.

Βρίσκομαι σε μια άσχημη και μοναχική θέση, γιατί, όσο και αν θέλω να παίξω και να συμμετέχω, πρέπει να επιμείνω και να υποστηρίξω την θέση μου και να μην υπογράψω. Έτσι όπως έχουν τα πράγματα, αν υπογράψω, χάνω τα δικαιώματα μου, την αξιοπρέπεια και τον σεβασμό μου ως rock μουσικός.

Πιστεύω στην ελευθερία και στην ελευθερία του λόγου.

Μεγάλωσα μέσα σε μια hard rock/metal μπάντα. Τότε αντιπροσωπεύαμε και υποστηρίζαμε κάτι, παίζαμε από καρδιάς και με ειλικρίνεια. Διαθέτω ένα πνεύμα ακεραιότητας, μακριά από την αρρώστια των εταιριών, είμαι αληθινός και ειλικρινής, δίκαιος και συμπονετικός.

Αν αντικατασταθώ, θα πρέπει να αντιμετωπίσω εσάς, τους αγαπημένους μου οπαδούς των Sabbath. Ελπίζω να μη με θεωρήσετε υπεύθυνο για την αποτυχία της επανασύνδεσης της αυθεντικής σύνθεσης των Black Sabbath, όπως αυτή διαφημίστηκε. Χωρίς να θέλω να καταλογίσω λάθη αλλού, θέλω να σας διαβεβαιώσω πως η αφοσίωσή μου στους Sabbath παραμένει ακέραιη.

Οπότε, είμαι εδώ. Εξέθεσα την αλήθεια μου μπροστά σας. Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω, ΑΝ πάρω ένα συμβόλαιο που να μπορώ να υπογράψω.

Δεν θέλω να απογοητεύσω κανέναν, ειδικά τους Black Sabbath και όλους τους οπαδούς των Sabbath. Ξέρετε ότι σας αγαπώ. Θα ήταν μια δυσάρεστη μέρα για το rock αν τελικά όλο αυτό δεν πετύχαινε, εξαιτίας της επιθυμίας κάποιων λίγων.

Η θέση μου δεν έχει κίνητρα απληστίας. Δεν επιζητώ ένα μεγάλο μερίδιο χρημάτων, σαν μια εκβιαστική συμφωνία. Θα ήθελα κάτι που να αναγνωρίζει και να αντανακλά την συνεισφορά μου στην μπάντα, συμπεριλαμβανομένων των reunions που ξεκίνησαν πριν 14 χρόνια.

Μετά την τελευταία περιοδεία, ορκίστηκα να μην υπογράψω ξανά κάποιο συμβόλαιο που στερείται λογικής. Θέλω ένα συμβόλαιο που να σέβεται εμένα και την οικογένειά μου, ένα συμβόλαιο που να τιμάει όλα όσα έχω προσφέρει στους Black Sabbath από την δημιουργία τους.

Έτσι έχει η ιστορία ως εδώ.
Να είσαστε ασφαλείς και δυνατοί.
Σας αγαπώ όλους.»
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου