ROCK ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"

ROCK ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ"
ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ 10 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Ozzy Osbourne: «Είναι θαύμα που είμαι ακόμα ζωντανός»

Ozzy Osbourne: «Είναι θαύμα που είμαι ακόμα ζωντανός»
Ο “Prince Of Darkness” Ozzy Osbourne έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Kerrang!  όπου παραδέχτηκε ότι έχει κερδίσει περισσότερο χρόνο ζωής από κάθε άλλο άνθρωπο επάνω στην γη.
Στην συνέντευξη του ο Ozzy δεν δίστασε να μιλήσει για ορισμένες από τις χειρότερες στιγμές της καριέρας του, όπως η φύγη του από τους Black Sabbath και οι μέρες της παρακμής και των καταχρήσεων που ακολούθησαν, στις αρχές της δεκαετίας του `80. Είπε: «Αν μια γάτα έχει εννιά ζωές, εγώ τις έχω χρησιμοποιήσει όλες, μαζί και τις δικές σου ζωές και πολλών άλλων ανθρώπων. Την δεκαετία του 80 ο αλκοολισμός με είχε διαλύσει. Η Sharon (Osbourne) έκανε parties και εγώ ήμουν ο μόνος που δεν καλούσε. Ήμουν ένας μίζερος γαμ**μένος  ηλίθιος.».
Ο Ozzy Osbourne, με την βοήθεια του γιού του, Jack, κατάφερε να αποχαιρετήσει για πάντα το αλκοόλ και τις καταχρήσεις το 2003.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου